شعبه مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی در یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل راه و شهرسازی یزد با اشاره به ظرفیتهای استان یزد در زمینه تولید مصالح ساختمانی، گفت: شعبه مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی در یزد ایجاد می‌شود. محمدرضا نقصان‌محمدی در آئین اختتامیه همایش ملی مبحث پنحم مقررات ملی ساختمان اظهار داشت: این همایش در چهار بخش دستگاه‌های اجرایی، متخصصان، دانشگاه‌ها و صنعتگران توانست با اتحاد ایجاد شده حرکت مهمی در زمینه مصالح ساختمانی ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه مصالح ساختمانی یک سرمایه ارزشمند ملی است، گفت: به کارگیری مصالح ساختمانی می‌تواند مرتبط با سبک زندگی هر یک از انسانها باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: امیدواریم در تداوم استقرار دبیرخانه مبحث پنجم قانون مقررات ملی ساختمان بتوانیم دستاوردهای بهتری در زمینه مصالح ساختمان داشته باشیم.

نقصان محمدی عنوان کرد: این همایش در دو روز خود توانست دستاوردهای مهمی در زمینه رعایت استانداردها در تولید مصالح ساختمانی و موارد مختلف مرتبط با این موضوع ایجاد کرد.

وی عنوان کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه، تمامی دستگاه‌های اجرایی از وزارت راه و شهرسازی تا ادارات و ارگانهای استان یزد همکاری خوبی با دبیرخانه مبحث پنحم مقررات ملی ساختمان داشتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد عنوان کرد: بخش علمی این همایش توسط دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد انجام شد و دیگر دانشگاه‌های استان هم همکاری خوبی برای بهتر برگزار شدن همایش انجام دادند.

نقصان محمدی تصریح کرد: موافقت اولیه برای استقرار شعبه‌ای از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از معاون وزیر راه و شهرسازی گرفته شده و انشاالله پیگیری لازم برای به نتیجه رسیدن این موضوع انجام می‌شود.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..