تعاونی برتر:شرکتهای تعاونی پیشگامان کویر و پیشگامان مسکن

از شرکتهای تعاونی پیشگامان کویر و پیشگامان مسکن در یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان یزد با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،شب گذشته در یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان یزد که در محل بوستان ولایت با حضور دکتر ربیعی،وزیر تعاون و هیات همراه،نمایندگان مجلس،استاندار و دیگر مدیران دولتی استان یزد برگزار گردید،از شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد و شرکت تعاونی مسکن کارکنان و اعضای گروه تعاونی پیشگامان با اهدای لوح تقدیر و تندیس قدردانی به عمل آمد. مهندس یوسفی به نمایندگی از شرکت تعاونی پیشگامان کویر و دکتر طرازی به نمایندگی از شرکت تعاونی مسکن کارکنان و اعضای گروه تعاونی پیشگامان لوح تقدیر و تندیس خود را از وزیر تعاون دریافت کردند.

دکترربیعی در این مراسم افتتاح صنایع بزرگ با سرمایه‎‎گذاری بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال‎‎زایی برای بیش از ۲۰۰ نفر در استان یزد را نشانه‎‎ی پویایی صنایع در دولت تدبیر و امید دانست.
وی تعاونی را ظرفیتی برای هم‎‎افزایی و پیشرفت اقتصادی کشور دانست و بیان کرد: وظیفه داریم که تعاونی را در جایگاه خود که ایجاد اشتغال و کارآفرینی و فقرزدایی است، به جامعه بشناسانیم و آن را باور کنیم.

لینک گزارش تصویری:

http://pishgaman.com/SC.php?type=component_sections&id=87&sid=4965

 

بخش نظردهی بسته شده است..