دوچرخه سواران مهریز قهرمان ایران شدند

no-thumbs

رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز گفت: مسابقات دوچرخه سواری باشگاه های کشور با قهرمانی تیم کاشی پرسپولیس مهریز به پایان رسید.

به گزارش یزدی نیوزحسن زارع  افزود: این مسابقات با حضور ۱۰ تیم باشگاه های از استان های مختلف کشور به مدت سه روز در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد .
وی ادامه داد: در این رقابت ها که زیر نظر فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد ورزشکاران در قالب لیگ برتر نوجوانان و جوانان با هم به رقابت پرداختند .
این مسئول اظهار داشت: در پایان مسابقات در مجموع امتیازها در مواد مختلف تیم دوچرخه سواری کاشی پرسپولیس شهرستان مهریز برای ششمین سال متولی به مقام قهرمانی رسید.
زارع گفت: همچنین تیم های دوچرخه سواری آرمان ورزش شهرستان اردکان و سپاهان اصفهان به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه مهریز مهد ورزش دوچرخه سواری استان یزد محسوب می شود از کادرفنی و همچنین اعضای تیم دوچرخه سواری این شهرستان بخاطر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور قدردانی کرد.
وی گفت: تمرینات تیم دوچرخه سواری شهرستان مهریز در طول سال بصورت منظم زیر نظر سرمربی تیم محمد حسن لجه در جاده های این شهرستان پیگیری می شود.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..