در زمینه تبلیغات از شهرداری تهران

کسب رتبه توسط کانون آگهی و تبلیغات افق پرواز

کانون آگهی و تبلیغات افق پرواز وابسته به شرکت تعاونی پیشگامان رسانه و آگهی زبده، موفق به کسب گواهینامه رتبه 3 در زمینه تبلیغات از شهرداری تهران شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، براساس مستندات و کارشناسی های صورت گرفته توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران ،کانون آگهی و تبلیغات افق پرواز، برای گواهی رتبه بندی سال ۹۵ شرکت ها و کانون های تبلیغاتی، واجد شرایط شناخته شده و گواهینامه رتبه ۳  در زمینه تبلیغات برای آن صادر گردیده است.

بنابر این گزارش این گواهینامه براساس سوابق علمی، آموزشی، تبلیغاتی، حجم و گستره فعالیت، سابقه همکاری با شهرداری تهران، گردش مالی و موجودی حسابهای شرکت، تحصیلات و تخصص حرفه ای پرسنل و… اعطا می شود که پس از ارسال مستندات، تیم مشاوری که هرسال طی قراردادی با یکی از دانشگاههای معتبر کشور، انتخاب می شوند با حضور در شرکت مورد نظر به بررسی و راستی آزمایی مستندات اقدام می نمایند. شایان توجه اینکه تیم مشاور شهرداری تهران در دوره جدید از دانشگاه علم و صنعت بوده است. 
لازم به ذکر است حداقل رتبه صادره در این ارزیابی ۵ می باشد و حداقل رتبه جهت شرکت در مزایده های شهرداری تهران ۴ می باشد. ضمن آنکه رتبه های ۱ و ۲ صرفا به شرکتهایی اعطا می شود که در سال قبل در مزایده های شهرداری تهران برنده شده و مالک تابلو و فضای تبلیغاتی بوده اند.

بخش نظردهی بسته شده است..