پدر شهیدان محمدی رکن آبادی آسمانی شد

no-thumbs

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: پدر شهیدان محمدی رکن آبادی آسمانی شد.

به گزارش یزدی نیوزاحمد ابراهیمی با تسلیت درگذشت پدران شهید رکن آبادی افزود: حاج حسین محمدی رکن آبادی پدر شهیدان عباسعلی و ماشاء الله محمدی پس از تحمل سالها درد فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
وی درگذشت این مرد وارسته و اسوه صبر و مقاومت را به مردم شهیدپرور شهرستان میبد به ویژه خاندان مکرم شهیدان محمدی تسلیت گفت و برای بازماندگان از درگاه احدیت صبر و اجر مسئلت کرد.
این مسئول ، پدر شهیدان محمدی را نمونه انسان مومن و وارسته خواند که در راه اعتلای دین مبین اسلام و حفظ اقتدار میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی دو جوان برومند خویش را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد.
ابراهیمی گفت: مراسم تشییع پیکر این عزیز سفرکرده دوشنبه ۱۵ شهریور ماه ساعت ۱۷:۳۰ از روضه رضوان به طرف گلزار شهدای روستای رکن آباد برگزار می شود.
وی افزود: مراسم سوم پدر شهیدان محمدی سه شنبه ۱۶ شهریور از ساعت ۹ صبح تا نماز ظهر در مسجد حضرت صاحب الزمان رکن آباد منعقد خواهد شد و همچنین مجلس روضه خوانی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از روز یکشنبه ۲۱ شهریور به مدت دو شب در همین مکان برگزار می شود.
بنیاد شهید و امور ایثارگران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده دعوت کرد در مراسم مختلفی که به این مناسبت برگزار می شود، شرکت و با آرمانهای والای شهدا و امام شهیدان تجدید عهد و پیمان کنند.
میبد در ۵۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..