افتتاح رسمی دفتر جدید تعاونی تبلیغات پرواز

دفتر جدید تعاونی تبلیغات پرواز در تهران با حضور دکتر رضائی نژاد،مدیرعامل اتحادیه تخصصی امور زیربنایی پیشگامان بصورت رسمی افتتاح و آغاز به کار نمود.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، در حاشیه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی تبلیغات پرواز، صبح چهارشنبه دهم شهریور ماه با حضور دکتر رضایی نژاد مدیرعامل اتحادیه تخصصی امور زیربنایی پیشگامان، دفتر جدید تعاونی تبلیغات پرواز در تهران بصورت رسمی افتتاح و آغاز به کار نمود.

در این مراسم دکتر رضائی نژاد، ضمن بازدید از واحدهای مختلف تعاونی تبلیغات پرواز با ابراز خشنودی از روند رو به رشد و پیشرفتهای حاصله در تعاونی تبلیغات پرواز، برای این تعاونی و پرسنل آن آرزوی موفقیت نمود.

تعاونی تبلیغات پیشگامان رسانه و آگهی زبده (پرواز)، اولین و بزرگترین تعاونی تبلیغات دانش بنیان کشور است که با در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب در حوزه های مشاوره و اجرای تبلیغات، ارائه و اجرای انواع کمپین بازاریابی و تبلیغات خلاق، برندینگ و مارکتینگ، ارائه, ساخت و نصب رسانه های محیطی، پنل ارسال پیامک و سایر انواع تبلیغات از جمله تبلیغ در فضای مجازی آماده ارائه خدمت به مشتریان در سراسر کشور می باشد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..