مجمع خیران ازدواج در استان یزد تشکیل می‌شود

به گزارش یزدی نیوزمعاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به تشکیل مجمع خیران ازدواج در استان گفت: مجمع خیران استان یزد مراحل آخر ثبت را طی می‌کند.

طوبی مازارزاده از تشکیل مجمع خیران ازدواج در استان خبر داد و اظهار کرد: مجمع خیران استان یزد در مراحل آخر ثبت در پورتال وزارت کشور قرار دارد و جلساتی به صورت هفتگی با حضور هیات مدیره برگزار می‌شود.
وی با تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (ع) و آغاز هفته ازدواج گفت: ۱۳ تا ۱۹ شهریورماه به نام هفته ازدواج نامگذاری شده است و هر روز این هفته عنوان مشخصی دارد. 
مازارزاده با اشاره به عناوین هفته ازدواج افزود: روز شنبه ۱۳ شهریورماه با عنوان«جوانان، ازدواج، توانمندسازی با محوریت مهارت‌های اقتصادی»، یکشنبه ۱۴ شهریورماه «جوانان، ازدواج، توانمندسازی با محوریت مهارت‌های زندگی»، دوشنبه ۱۵ شهریورماه «جوانان، ازدواج، توانمندسازی با محوریت مدیریت خانوادگی نامگذاری شده است.
وی ادامه داد: همچنین روز سه‌شنبه ۱۶ شهریورماه «جوانان، ازدواج، توانمندسازی با محوریت فرزندپروری، روز چهارشنبه ۱۷شهریورماه «جوانان، ازدواج، توانمندسازی با محوریت سواد رسانه‌ای»، پنج شنبه ۱۸ شهریورماه «جوانان، ازدواج، توانمندسازی با محوریت سمن‌های فعال در حوزه ازدواج» و روز جمعه ۱۹ شهریورماه «جوانان، ازدواج، توانمندسازی با محوریت معنوی و دینی» نامگذاری شده است.

مازارزاده از تشکیل کارگروه هفته ازدواج در استان خبر داد و اظهار کرد: این کارگروه با حضور دستگاه‌هایی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با بحث ازدواج در ارتباط هستند برگزار و در خصوص برنامه‌های این هفته بحث و تبادل نظر شد.  
وی از اجرای مشاوره رایگان برای زوج‌های جوان در طول این هفته خبر داد و افزود: با توجه به رویکرد راهبردی معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان توانمندسازی زوج‌های جوان و آموزش مهارت‌های زندگی در هفته ازدواج در سال جاری پررنگ‌تر می‌شود.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد همچنین از برگزاری جشنواره ملی ازدواج در تهران و تجلیل از خیران و فعالان حوزه ازدواج خبر داد و تصریح کرد: برگزاری جشن ازدواج و تجلیل از فعالان استان در این حوزه نیز در دستور کار قرار دارد.
منبع: ایکنا

بخش نظردهی بسته شده است..