برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت

به مناسبت شهادت رئیس جمهور فقید حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه مراسم ترحیم و بزرگداشت این شهیدان والامقام با حضور مدیرکل ، معاونین و جمعی از کارکنان اداره کل پست استان در محل نمازخانه این اداره کل برگزار گردید و حاضرین با سوگواری و ذکر فاتحه یاد و خاطره ی شهدای خدمت را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان یزد ، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام رضایی ضمن عرض تسلیت درگذشت شهدای خدمت ، به شخصیت و ویژگیهای شهید آیت الله رئیسی از زبان مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: رئیسی شهید، خستگی نمی شناخت و همواره جهت خدمت به مردم و محرومین شبانه روز عاشقانه تلاش می کرد.

سخنران مراسم خدمت به مردم ، اخلاص و توسل را سه ویژگی شهدای خدمت بویژه حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی برشمرد و گفت : براساس وعده الهی کسانی که عمل صالح و خدمت به مردم را خالصانه و صادقانه انجام دهند، خداوند محبت آنها را در دل مردم قرار می‌دهد و این موضوع را در تشییع باشکوه این شهدا دیدیم.

آقاجانی مدیرکل پست استان نیز در پایان این نشست با یادآوری سخنان ارزشمند حضرت آیت الله خامنه ای ولی امر مسلمین و اشاره ایشان که هیچ خللی نباید در امور کشور پیش  بیاید بیان نمود : وظیفه تک تک ماست که  با تمام توان در جهت خدمت به مردم و محرومین تلاش کنیم و این مسیر به فضل خداوند بزرگ با پایداری و  جدیت ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است ، پست استان یزد با برافراشتن پرچمهای مشکی، نصب بنرها و پیامهای تسلیت، سیاه‌پوش کردن اماکن و  تلاوت قرآن ، همراه و همنوا با دیگر هموطنان عزیز در سوگ شهادت جانسوز رئیس جمهور و هیئت همراه به سوک نشسته است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..