استقرار ۳۴۹ شعبه صندوق اخذ رأی در شهرستان یزد

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان یزد از استقرار ۳۴۹ شعبه صندوق اخذ رأی در شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایلنا یزد، محمدعلی شاه‌حسینی اظهار داشت: ۳۳۲ بازرس و ۲۰ سربازرس وظیفه نظارت و بازرسی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان یزد را به عهده دارند.

وی خاطرنشان ساخت: برای شهرستان یزد ۳۴۹ صندوق اخذ رأی هم به صورت ثابت و هم سیار تعیین شده است.

شاه حسینی با تأکید بر اینکه تمام توان شهرستان یزد برای برگزاری انتخاباتی پرشور به میدان آمده است، ادامه داد: تکمیل زیرساخت‌ها و امکانات موردنیاز شعبه‌های اخذ رأی، تأمین نیروی انسانی موردنیاز شعبه‌های انتخاباتی، تعیین و محل استقرار شعبه‌ها و همچنین اجرای برنامه‌های آموزشی عوامل اجرایی از جمله اقدام‌های انجام شده طی ماه‌های اخیر در این شهرستان است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان تصریح کرد: برنامه‌ریزی گسترده‌ای در ساماندهی و تکمیل زیرساخت‌ها شعبه‌های اخذ، فراهم‌کردن پشتیبانی و آموزش متولیان شعبه‌های اخذ رأی در استان یزد انجام شده و برای برگزاری هر چه‌بهتر و پرشورتر انتخابات تمام ظرفیت‌های استان به میدان آمده است.

وی با بیان نقش بازرسی در سلامت انتخابات افزود: از هیئت بازرسی شهرستان یزد نیز همین انتظار را داریم که حراست و پاسداری از آرای مردم از طریق کنترل و بازرسی روند انتخابات، سرلوحه وظایف آنها باشد تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو فراهم شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

منبع: ایلنا

بخش نظردهی بسته شده است..