آشپزخانه ای زیبا با انتخاب اصولی نوع متریال برای کابینت در یزد

آشپزخانه ای زیبا با انتخاب اصولی نوع متریال برای کابینت در یزد

اولین کاری که پس از بازسازی آشپزخانه انجام میدهیم انتخاب نوع کابینت است. مدل های متنوع کابینت در بازار وجود دارد که به آنها اشاره می کنیم.

در زمان های قدیم بهترین کابینت ها از نوع فلزی بودند که اکثر خانه های قدیمی ایرانی ردپایی از کابینت فلزی در خانه هایشان مشاهده می شود. اما عیب اصلی این کابینت ها این بود که برای محیط های مرطوب مناسب نیست و دچار زنگ زدگی می شد. همانطور که میدانید قیمت کابینت یکی از فاکتورهای مهم انتخاب نوع آن در کنار زیبایی می باشد. این نوع کابینت ها نسبت به سایر کابینت ها مقرون به صرفه هست و در صورتی که نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید می توانید بدنه کابینت را فلزی انتخاب کنید و درب های آن را از جنس ام دی اف انتخاب کنید.

در صورتی که برای تخمین قیمت کابینت نیاز به مشاوره دارید می توانید به راحتی از محاسبه آنلاین قیمت کابینت در سایت الماس ایران استفاده کنید و نوع کابینت دلخواه و متراژ کابنیت های خود را وارد کنید تا کمتر از ۵ دقیقه قیمت نهایی آن را محاسبه کنید.

به طور کلی کابینت ها به دو دسته مدرن و کلاسیک دسته بندی می شوند.

کابینت مدرن: کابینت های مدرن سطح صاف و یکدست دارد و بیشترین استفاده از فضای آشپزخانه را می‌کند، هیچ گونه حکاکی، کنده کاری، تاج و… روی آن‌ها انجام نشده و دستگیره های مخفی روی آن نصب می شود که در کل فضای آشپزخانه را لوکس تر نشان می دهد. تمیز کردن این کابینت ها و همچنین نگهداری آنها بسیار آسان است و در انواع مختلف طرح و رنگ قابل اجرا می باشد و همچنین قیمت مناسبی دارد.

کابینت کلاسیک: کابینت های سنتی که اکثرا از جنس چوب طبیعی هستند و بر روی آنها حکاکی های زیبایی دیده می شود و همچنین کار کردن درهای شیشه ای و کابینت دکور به زیبایی آنها می افزاید. رنگهای قهوه ای، فندقی و خاکستری بیشترین استفاده را در بین کابینت های آشپزخانه های ایرانی دارد. یکی از مزیت های این نوع کابینت های عمر بالا و استحکام آنها می باشد.

 

در صورتی که برای انتخاب نوع کابینت خود دچار تردید هستید یکی از بهترین کارها گرفتن مشاوره از متخصصین در این صنعت می باشد. کابینت الماس ایران یزد یکی از بهترین متخصصین کابینت در یزد می باشد که باسالها تجربه در این صنعت، خدمات مشاوره و طراحی رایگان را به صورت حرفه ای برای شما همشهریان عزیز انجام میدهد.

بهترین زمان برای کسب مشاوره، در زمان طراحی ساختمان است و متاسفانه عدم رعایت این موضوع باعث جاگذاری اشتباه لوله های لوازم خانگی آشپزخانه (آب و گاز) می شود و در نهایت باعث اعمال هزینه های اضافی به مالک و نیز کار غیراصولی می شود. شرکت الماس ایران با طراحان ماهر در زمینه طراحی و تولید و اجرای انواع دکور، کمد دیواری و کابینت،تمامی مراحل به صورت کاملا رایگان جهت ارائه هرگونه مشاوره همراه شما خواهد بود.

 

جمع بندی:

هر کدام از کابینت ها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند و تنها به سلیقه شما بستگی دارد که کدام را با توجه به فضا و محیط آشپزخانه خود انتخاب کنید.

اگر فضای خانه مینیمالی دارید و از طرح های ساده استقبال می کنید، کابینت مدرن انتخاب خوبی برای شما است و اگر از فضاهای نوستالژیک و سنتی لذت می برید و بافت چوب حس خوبی به شما می دهد، بهترین انتخاب برای شما کابینت های کلاسیک است.

در صورتی که تصمیم شما نهایی شد و یا نیاز به مشاوره در این زمینه داشتید می توانید با کارشناسان شرکت الماس ایران که یکی از بهترین های کابینت یزد می باشد در تماس باشید تا بهترین مدل را به شما معرفی کنند و زیبایی را به خانه شما هدیه دهند.

بخش نظردهی بسته شده است..