مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد خبر داد؛

۴۹ زندانی مالی چشم انتظار کمک خیران

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: در حال حاضر ۴۹ زندانی مالی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان چشم انتظار کمک خیران هستند.

به گزارش یزدی نیوز سید مسعود عظیمی، در مراسم آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد استان یزد که به دنبال برگزاری پویش «هر هیئت آزادی یک زندانی» برگزار شد، ضمن تقدیر از اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، شورای هیئات مذهبی استان و … اظهار داشت: ستاد دیه همراهان خوبی در برگزاری این پویش داشت که در نهایت نیز منجر به آزادی ۲۰ زندانی شد.

وی، یکی از مهمترین ابزارها در فرهنگ سازی و تبلیغات را رسانه دانست و از تلاش‌های رسانه ملی و سایر رسانه‌ها در انتشار اخبار پویش قدردانی کرد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد افزود: محرم امسال ۲۰ نفر از مددجویان با بدهی ۵۸ میلیارد تومان آزاد شدند که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش یافته و خوشبختانه برکت ماه محرم را به عینه شاهد بودیم و ضرورت دارد فضا را طوری فراهم کنیم که همه از جمله خبرنگار، صداوسیما، کارآفرین، عموم مردم و …، خود را در این کار خیر مسئول بدانند.

عظیمی عنوان کرد: در حال حاضر ۴۹ مددجو مشمول کمک ستاد مردمی دیه در زندان‌های یزد بسر می‌برند که امیدواریم با تداوم نیکوکاری خیران، بتوانیم کسانی که کم تقصیر بودند را به آغوش خانواده بازگردانیم تا دچار مشکلات ثانوی نشوند.

در این مراسم همچنین میزبان این مراسم به مناسبت افتتاحیه سالن پذیرایی خود، مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..