آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در اشکذر

در مراسمی عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اشکذر آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوز ،طالبیان امام جمعه اشکذر در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش مسئولان مربوطه در راستای مرتفع شدن مشکل مسکن جوانان گفت: امید است با تسریع در عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن تعویق در زمان تأمین اراضی مورد نیاز این طرح جبران شود.

فرماندار شهرستان اشکذر نیز در این مراسم از پیگیری مجدانه متقاضیان و مطالبات رسانه‌ها قدردانی کرد و افزود: این پیگیری‌ها باعث شد ما در اسرع وقت پیگیر حل مشکل مسکن جوانان باشیم و امر تخصیص اراضی تسریع یابد.

ردائی در ادامه از همه دستگاه‌های اجرایی که مساعدت لازم برای اختصاص زمین را داشتند و همچنین از همراهی استاندار یزد در این خصوص تشکر و قدردانی کرد و افزود: با همراهی و همکاری مردم، امام جمعه، اعضای شورای شهر، شهردار، رؤسای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و آبخیزداری و دیگر مسئولان، این موفقیت حاصل شد.

فرماندار شهرستان اشکذر به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر مجومرد نیز اشاره کرد و افزود: با عنایت به اینکه تأمین اراضی مورد نیاز این طرح در مجومرد زودتر انجام شده بود حدود یک ماه پیش عملیات اجرایی و آماده‌سازی توسط بنیاد مسکن آغاز شده است و امیدواریم در آینده نزدیک عملیات اجرایی احداث مسکن نیز توسط خود مردم شروع شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..