مدیر کل راهداری استان اعلام کرد؛

نرخ اتوبوس از یزد به مرزهای سه‌گانه عراق/محدودیت خدمات‌دهی ناوگان در سفرهای غیر از اربعین

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد نرخ اتوبوس از یزد به مرزهای سه‌گانه عراق را اعلام و از شهروندان خواست هرگونه تخلف در زمینه نرخ اتوبوس و تامین ناوگان را به شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان گزارش دهند.

«محمد رستگاری» ضمن اشاره به اختصاص بالغ بر ۲۰۰ دستگاه اتوبوس در استان برای ارائه خدات حداکثری به زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: نرخ اتوبوس ۴۴ نفره از یزد به مقصد مرز چذابه ۶۵۱ هزار تومان، به مرز مهران ۵۶۰ هزار تومان و به مرز شملچه ۵۵۸ هزار تومان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: البته چذابه به عنوان مرز استان یزد برای ورود زائران به کشور عراق اعلام شده ولی ارائه خدمات در زمان برگشت از مرزهای مهران و شملچه نیز صورت خواهد گرفت.

مدیر کل راهداری استان با بیان این که بخش اعظمی از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان در ایام اربعین به امر خدمات‌رسانی به زائران اختصاص می‌یابد، گفت: در همین راستا شاهد محدودیت ارائه خدمات ناوگان اتوبوس استان در سایر مسیرهای کشور خواهیم بود لذا امیدواریم شهروندانی که درصدد سفری غیر از اربعین هستند، مدیریت سفر در این ایام را لحاظ یا از وسیله شخصی برای انجام مسافرت استفاده کنند.

وی با تاکید بر اتمام حجت مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اتحادیه‌ها و پایانه‌های مسافری درخصوص برخورد جدی با تخلفات، گفت: زائران استان می‌توانند هرگونه تخلف در زمینه نرخ اتوبوس و تامین ناوگان را به شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان که در این ایام به صورت ویژه‌تر فعالیت می‌کند، گزارش دهند یا از طریق داخلی ۴ این شماره تلفن مراتب را به صورت شبانه‌روزی با کارشناس ما در میان گذارند.

رستگاری اعلام کرد: در همین راستا نیز علاوه بر انتقال دفتر اداره مسافر اداره کل راهداری استان به طبقه دوم پایانه مسافربری غدیر یزد، جایگاه ویژه‌ای نیز در این پایانه برای رسیدگی به مشکلات زائران و تامین ناوگان برای آنها استقرار یافته است.

مدیر کل راهداری استان در پایان گفت: امسال نیز جابجایی زائران استان از طریق هوایی و ریلی دنبال خواهد شد که اطلاعات و برنامه سفرها در این زمینه نیز طی روزهای آتی، نهایی و در اختیار مردم استان قرار خواهد گرفت.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..