مباحث بانکی همچنان در صدر مشکلات صنایع یزد

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد ضمن اعلام بررسی و رفع مشکلات هفت هزار و ۵۲۸ پرونده مطروحه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از ابتدا تاکنون، مباحث بانکی را همچنان در صدر مشکلات صنایع استان خواند.

«محمدکاظم صادقیان» در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: از زمان شکل‌گیری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد تاکنون ۵۳۲ جلسه کارگروه اصلی، ۲۸۶ کمیته تخصصی و چهار هزار و ۶۹۵ جلسه کارشناسی به منظور رفع مشکلات صنایع استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: حاصل این جلسات، هشت هزار و ۱۷۶ مصوبه برای هفت هزار و ۵۲۸ پرونده مطروحه در این کارگروه بوده است.

مدیر کل صمت استان با اشاره به تعداد پرونده‌های طرح شده در کارگروه تسهیل، بیان کرد: صنایع شیمیایی با یک‌هزار و ۳۵۶ پرونده، صنایع معدنی با یک‌هزار و ۲۰۳ و پرونده، صنایع نساجی با یک‌هزار و ۱۴۶ پرونده، صنایع فلزی و برق با یک‌هزار و ۶۰ پرونده، صنایع غذایی و دارویی با ۵۱۳ پرونده و واحدهای مربوط به جهاد کشاورزی و گردشگری با دو هزار و ۲۵۰ مورد، پرونده‌های مطرح شده دراین کارگروه هستند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت استان، صادقیان در پایان یادآور شد: مباحث بانکی با پنج هزار و ۷۹۰ مورد، تامین اجتماعی با ۸۳۵ مورد، امور مالیاتی با ۲۳۵ مورد، گاز با ۱۰۵ مورد، برق با ۱۲۷ مورد و سایر موارد با یک‌هزار و ۸۴ مورد بیشترین مشکلات صنایع استان را تشکیل می‌دهند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..