به همت مجموعه ورزشی کارگران استان یزد؛

طرح روستا به روستا در یزد آغاز شد

مجموعه فرهنگی ورزشی و رفاهی کارگران استان یزد در ادامه اجرای برنامه های ورزشی جامعه کارگری، طرح روستا به روستا را با هدف ایجاد شور و نشاط میان کارگران و کشاورزان آغاز کرد.

به گزارش یزدی نیوز دبیر هیات ورزش کارگری استان یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با هدف ایجاد شور و نشاط میان کارگران شریف روستایی و خانواده‌های آنها برای اولین بار در یزد فعالیت خود را آغاز کرد.

محمدهادی آقایی، «ورزش، نشاط، آبادی» را شعار این طرح عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه در برخی روستاها امکانات ورزشی مناسبی وجود ندارد، اغلب کارگران و فرزندان آنها از ورزش محروم هستند؛ سعی داریم با اجرای این طرح در روستاها رسالت خود را در زمینه سلامت جسمی و روحی کارگران انجام دهیم.

آقایی عنوان کرد: در این طرح ابتدا حرکات نرمشی و کششی انجام می شود و در ادامه در چندین رشته از جمله طناب زنی، هدف زنی با توپ، پرتاب توپ مدیسن بال، طناب کشی و یک مسابقه مادر دختری برگزار می شود.

رئیس مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران استان یزد ضمن تقدیر از همراهی اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد، تصریح کرد: این طرح برای اولین بار در یزد آغاز شده و امیدواریم بتوانیم با همکاری دستگاه های مرتبط در روستاهای بیشتری این مسابقات را به مرحله اجرا برسانیم.

در روز اول این طرح، خویدک با همکاری دهیاری این روستا میزبان بود که در رشته مادر دختری، گروه عصمت دشتی و هلما واحدی، گروه مریم دشتی و صدیقه دشتی و گروه مریم دشتی و زینب صدیقی به عنوان اول تا سوم دست یافتند.

در رشته پرتاب توپ مدیسنبال که ویژه بانوان برگزار شد، مریم مولایی، عصمت دشتی و زهره ملائی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته هدف زنی با توپ هم که ویژه پسران برگزار شد، پنج نفر موفق شدند در امتیاز مشابه قرار بگیرند که به آنها جوایزی اهدا شد؛ امیرعلی دشتی، رسول دشتی، ابوالفضل دشتی، امیرعلی صدیقی و محمدحسین صدیقی عناوین برتر این رشته را از آن خود کردند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..