رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

سمن‌ها سهم قابل توجهی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و رئیس ستاد انتخابات استان سهم سمن‌ها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات را قابل توجه و ارزنده خواند.

«علی اکبر عزیزی» در جمع مدیران سمن‌ها با بیان این که سازمان های مردم نهاد می‌توانند با خدمت خود به مردم اعتماد جامعه را به نظام افزایش دهند، گفت: تشکل‌های مردم نهاد در این زمینه نقش ارزنده‌ای دارند و با توجه به نفوذ خود در بدنه مردم می‌توانند موجبات اعتماد افزایی به نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

وی افزود: بزرگترین وظیفه ما در سال جاری برگزاری انتخابات با مولفه های چهارگانه مد نظر مقام معظم رهبری یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت است و در زمینه افزایش مشارکت سمن ها سهم قابل توجهی دارند.

عزیزی انتخابات را تجلی بروز و ظهور اراده مردم خواند و گفت: در اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان همین بس که مقام معظم رهبری از ابتدای سال به تبیین این موضوع پرداختند و مردم را برای مشارکت در این رویداد ملی دعوت کردند.

معاون استاندار تصریح کرد: در نظام مقدس اسلامی مردم همواره تعیین کننده تکلیف نظام در عرصه های حیاتی و مهم به ویژه انتخابات بودند و این موضوع گواه قدرت مردم در عرصه مهم سیاسی ایران اسلامی است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به تلاش دشمنان برای ناامیدکردن مردم از نظام، ابراز کرد: دشمنان مثل سنوات گذشته، همه تلاش خود را برای ناامیدی مردم به کار بسته‌اند البته مردم همیشه هوشیارانه پای کار نظام ایستاده و این بار نیز خواهند ایستاد و جز یاس و ناامیدی برای دشمنان برجای نخواهند گذاشت.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..