افزایش ۱۲۴ ون و اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: در راستای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی یزد، ۹۵ ون و ۲۹ اتوبوس پیش‌ خرید شده که بخشی از آن تحویل سازمان شده است.

«مهدی فعالی» با بیان اینکه سازمان حمل و نقل بار و مسافر از اتوبوس‌رانی، تاکسیرانی و بار و مسافر تشکیل شده که پیش از این سه سازمان مستقل بودند، اظهار کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در گذشته دارای تعداد زیادی اتوبوس بوده که به دلیل گذشت زمان و استهلاک و همچنین افزایش تقاضا اتوبوس‌ها محدودتر شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های خوبی برای توسعه و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی یزد صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: امسال ۹۵ ون و ۲۹ اتوبوس را برای تقویت ناوگان حمل و نقل شهر یزد پیش خرید کردیم که نقش مهمی در توسعه این ناوگان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان را ایفا می‌کند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اضافع کرد: تعدادی از ناوگان در حال حاضر تحویل شده و در اختیار سازمان قرار گرفته و به شهروندان ارائه خدمات می‌کند.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، فعالی ادامه داد: همچنین مقدماتی هم برای خرید تاکسی و نوسازی بخشی از این ناوگان در شهر یزد انجام شده که مجموع این اقدامات می‌تواند شرایط و وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد را بهتر کند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..