بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز در هفته دولت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از بهره برداری طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز در اوایل شهریور ماه خبر داد.

«سید مهدی هاشمی» ضمن بازدید از روند تکمیل و تجهیز این بیمارستان، گفت: طرح توسعه بیمارستان مهریز به مساحت پنج هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت یعنی اوایل شهریورماه به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: برای این طرح ۱۵۰ میلیارد تومان و ۱۵۰ میلیارد تومان هم برای تجهیزات آن هزینه شده که توسط اعتبارات دولتی و خیرین مهریز تامین شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: ساخت و تجهیز این مرکز درمانی از کیفیت و استاندارد خوبی برخوردار است و تا ۳۰ سال آینده پاسخگوی نیاز مردم شهرستان مهریز می‌باشد.

وی در بازدید از ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان مهریز اظهار کرد: این ساختمان با پیشرفت ۵۰ درصدی از سال ۹۰ تا سال گذشته متوقف بود و از دی ماه سال گذشته با تزریق مبلغ ۲.۵ میلیارد تومان، عملیات تکمیل آن آغاز و تاکنون با پیشرفت ۹۰ درصدی در دو طبقه به زودی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

هاشمی همچنین از ساختمان جدید مرکز جامع سلامت شهری و روستایی شهید رجایی بازدید و از تکمیل آن تا سه ماه آینده خبر داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان تصریح کرد: ساختمان مرکز شهید رجایی به مساحت یک هزار و ۶۵۰ متر مربع در حال ساخت و تکمیل است و طی سال جاری مبلغ شش میلیارد تومان توسط دانشگاه و فرمانداری تخصیص داده شده و امیدواریم تا سه ماه آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..