افتتاح مرکز مشاوره خانواده مهر در یزد

مرکز مشاوره خانواده مهر که با حمایت بسیج سازندگی استان در شهرستان یزد راه اندازی شده است با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور و فرمانده ارشد سپاه الغدیر آغاز بکار کرد.

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس تقویت نهاد خانواده و توجه جدی به الزمات این مهم را از جمله اولویت‌های برنامه‌ریزی و اجرایی بسیج دانست و اظهار کرد: ما بر این باوریم که جامعه اسلامی در گرو داشتن خانواده اسلامی است و همین امر پایه‌های تمدن نوین اسلامی را مستحکم تر خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت دشمن شناسی برای مقابله با توطئه‌های نرم استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، افزود: دشمنان امروز با هدف قرار دادن کانون خانواده به دنبال ناامیدی، یأس و پاشیدن کانون گرم خانواده هستند.

سردار زارع کمالی در خصوص مرکز مشاوره خانواده مهر نیز گفت: این مرکز با مشارکت خیرین نیکوکار در سطح شهرستان یزد راه‌اندازی شده و تحکیم بنیان خانواده و آموزش مدیریت صحیح رفتاری را در دستور کار خود دارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: هزینه‌های ساخت و تجهیز این مرکز بالغ بر شش میلیارد و پانصد میلیون ریال بوده که از دو بخش اعتبارات بسیج سازندگی و کمک‌های مردمی تأمین شده که از این میزان ۴۰۰ میلیون تومان توسط بسیج و ۲۵۰ میلیون تومان نیز از کمک‌های مردمی تأمین اعتبار شده است.

سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در این مراسم با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران نظامی مردمی است و همواره با مشارکت مردمی به پیش رفته است، اظهار کرد: خمیه این انقلاب اسلامی عمودی دارد به نام ولایت که چراغ هدایتی برای عبور از سختی‌ها و شناخت توطئه دشمنان است.

وی افزود: حمایت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه و همراهی بی‌منت با مردم دو عنصر اصلی پایداری خمیه انقلاب است و در این راستا دولت‌سازی اسلامی نیز مهمترین مأموریت دست‌اندرکاران نظام است.

سردار زهرایی جهاد تبیین برای امری ضروری برای توسعه کشور پایدار کشور در گام دوم انقلاب دانست و بیان کرد: در حکمرانی انقلاب اسلامی مردم ولی نعمت مسئولان هستند و باید در جریان تمام اقدامات قرار گیرند.

منبع:خبرگزاری فارس

بخش نظردهی بسته شده است..