نفرات برتر مسابقات بوکس قهرمانی استان یزد مشخص شدند

مسابقات بوکس قهرمانی استان یزد  با حضور ۸۰ ورزشکار از شهرستان‌های اردکان، میبد، زارچ، اشکذر و یزد برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش یزدی نیوز، این مسابقات در خانه بوکس در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد شهرستان یزد با استقبال خوب تماشاگران برگزار شد و در پایان نفرات برتر هر وزن مشخص شدند.

در پایان در رده سنی جوانان، وزن ۵۱ کیلوگرم، علی محمد براهویی و ابولفضل اسلامی، در وزن ۵۷ کیلوگرم، ابوالفضل حقیقت دوست و امیر محمد کرمی و در وزن ۶۰ کیلوگرم میلاد کریمی و امیر سجاد امرالهی برتر شدند.

همچنین در وزن ۷۱ کیلوگرم، محمدرضا منتظرالفرج، در رده سنی امید نیز در وزن ۵۱ کیلوگرم، مسعود محمد زاده و مهدی افتخاری، در وزن ۶۰ کیلوگرم، امید ملاعباسی و ابوالفضل پورخلیلی و در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، علیرضا زارع مقام‌های برتر را کسب کردند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، نظر ریگی و رضا خانلری، در وزن ۷۱ کیلوگرم، بهداد بنایی و علیرضا نورزهی و امید پورسلیمان، در وزن ۷۵ کیلوگرم، ابوالفضصل انصاری، جواد باریکزهی و مهدی انتظاری، در وزن ۸۶ کیلوگرم، محمد رضا طوسی، یونس برزگری و پوریا کاظمی، در وزن ۹۲ کیلوگرم، محمدرضا حسینی و علیرضا رجایی‌زاده و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، حمید رضا حلالی پور و بنیامین خانی برتر شدند.

نفرات برگزیده با صلاحدید کمیته فنی به اردوی آماده سازی امید دعوت می شوند.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..