ثبت‌نام ۹۲ نفر در انتخابات ششمین دوره هیات مدیره‌های نظام پرستاری یزد

رییس هیات اجرایی انتخابات نظام پرستاری استان یزد از ثبت‌نام ۹۲ نفر در انتخابات ششمین دوره هیات مدیره‌های نظام پرستاری استان که در مهرماه برگزار می‌شود، خبر داد.

دکتر «محمد حسین زارع» ضمن اعلام این خبر گفت: در شهرستان یزد ۳۰ نفر، در شهرستان تفت ۳۴ نفر و در شهرستان اردکان تعداد ۲۸ نفر جهت رقابت در این دوره از انتخابات سازمان نظام پرستاری ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: اسامی کاندیداها جهت بررسی و تایید صلاحیت، به هیات نظارت بر انتخابات نظام پرستاری استان ارسال خواهد شد و ثبت نام کنندگان در صورت اعتراض به نتایج می‌توانند اعتراض خود را به هیات نظارت شهرستان مربوطه اعلام کنند.

زارع خاطر نشان کرد: در تاریخ ۲۸ شهریور ماه اسامی نهایی اعلام می شود و کاندیدا ها می توانند از تاریخ ۳۰ شهریور ماه تا پنجم مهرماه تبلیغات خود را انجام دهند.

وی اظهار کرد: انتخابات ششمین دوره هیات مدیره های نظام پرستاری استان در تاریخ هفتم مهرماه برگزار می شود و شرکت کنندگان می توانند در بیمارستان‌های شهرستان مربوطه، آرای خود را به صندوق های سیار بیندازند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از وبدا یزد، زارع در پایان خاطرنشان کرد: هر پرستار و هر رای دهنده که دارای کارت سازمان نظام پرستاری باشد می‌تواند به شش نفر پرستار، دو نفر بهیار و یک نفر کاردان یا کارشناس اتاق عمل یا بیهوشی و در مجموع به ۹ نفر رای بدهد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..