با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی؛

خط انتقال آب مجتمع تنگ چنار مهریز یزد به بهره‌برداری رسید

خط انتقال آب مجتمع آبرسانی تنگ چنار مهریز یزد روز یکشنبه با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوز، این خط انتقال آب به طول ۴۷۰۰ متر به همراه حوضچه‌های در مسیر با صرف ۱۲۰ میلیارد ریال از محل بودجه ملی افتتاح که ۲۲روستا با جمعیتی بیش از سه هزار نفر از نعمت آب سالم برخوردار شدند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم به اهمیت اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در کنار برنامه‌های مستمر دولت در شهر به خصوص در مناطق روستایی، محروم ودوردست کشور به عنوان اولویت اشاره کرد.

سردار ” محمد زهرایی ” با قدردانی از همکاری مسئولان اجرایی و پیگیری بسیج سازندگی شهرستان مهریز که در اجرای طرح همکاری خوبی داشته‌اند گفت: تداوم اینگونه برنامه جزو اهداف مهمی است که پیگیری می‌شود.

خط انتقال آب مجتمع آبرسانی تنگ چنار مهریز به همت بسیج سازندگی و همکاری شرکت آب و فاضلاب و جمعی از خیران به ثمر نشست.

شهر مهریز از سه محله اصلی بغداد آباد، مزویر آباد و مهرپادین تشکیل شده و ۳۵ هزار نفر جمعیت دارد و شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی است و دارای پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی است .

هم‌اکنون ۳۸ حلقه چاه ،آب شرب ۱۲ هزار و ۳۹ مشترک روستایی مهریز را تامین می‌کند و این شهرستان ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد که ۳۰ درصد در دهستان‌های خورمیزات، تنگچنار، ارنان، میانکوه و بهادران زندگی می‌کنند و شهر مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع است.

منبع:ایرنا یزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..