پنجمین یادواره «امامزادگان عشق» در یزد برگزار شد

یادواره «امامزادگان عشق» برای پنجمین سال متوالی در شهرک اندیشه غدیر یزد در راستای تلاش برای جهاد تبیین در موضوعات فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

در این یادواره که به همت برادران و خواهران بسیجی از پایگاه شهید حججی و پایگاه نرجس خاتون شهر یزد برگزار شد، علاوه بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، تلاش بسیاری شد تا موضوعات فرهنگی و اجتماعی و در اصل نوعی جهاد تبیین صورت بگیرد.

دختران نوجوان بسیجی با ارائه مطالب روز و طراحی نشریه و ایده گیفت‌های متفاوت در قالب رزق معنوی و آتلیه عکس رایگان برای خانواده‌های چهار فرزندی با موضوع عوارض چالش جمعیتی و مزایای تعدد فرزند، دلایل وجوب عفاف و حجاب به صورت شبانه‌روز در کنار بانوان بسیجی تلاش کردند.

از دیگر کارهای متمایز یادواره امام زادگان عشق برپایی سه غرفه عاشورا تا ظهور بود؛ در ابتدا غرفه عاشورا با موضوع اسارت حضرت زینب(س) و حفظ معجر و عفاف و غرفه دفاع مقدس نیز در همین راستا با جملات کلیدی و تلنگری و پخش کلیپ‌ها سخنان وصیت شهدا در قالب حجاب و عفاف کار شده بود و در نهایت مدعوین بعد از بازدید از غرفه مهدویت با موضوع ظهور حضرت ولی عصر اروحنا فدا و ولایت پذیری، به محل سخنرانی و دیگر برنامه‌ها هدایت می‌شدند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی ناحیه شهید الله دادی یزد، جمعی از خانواده های شهدا، «مهران فاطمی» استاندار یزد، سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و دیگر مسئولین لشکری و کشوری و اقشار مختلف مردم از حاضران در این مراسم معنوی بودند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..