طرح پیام بران پیامبر در یزد

به گزارش یزدی نیوزدر آستانه عید بزرگ غدیر خم، طرح پیام بران پیامبر با نگاه ویژه به حدیث نبوی مبنی بر 'باید که سخن مرا حاضران به غایبان و پدران به فرزندان برسانند تا روز رستاخیز' در حال اجرا است.

این طرح طی دو سال گذشته از ۴۰ روز قبل از عید غدیر آغاز شده و احادیث معتبر از معصومین و پیامبر (ص) در مورد ولایت امیرالمومنین (ع) در قالب این طرح منتشر می شود.
بر اساس این طرح، احادیث یاد شده در قالب کارت پستال در کانال تلگرامی مبشر غدیر به نشانی @mobasherghadir و سایت مبشر غدیر به نشانی www.mobasherghadir.ir بارگذاری شده است.
این کارت ها با عنوان «من به تو گفتم، تو هم به دیگران بگو» قابل دسترسی است و در طول ۴۰ روز تا غدیر، هر روز یک حدیث در راستای عمل به فرمایش پیامبر اکرم (ص) نمایه می شود.
در پایان طرح، ۴۰ حدیث معتبر از ائمه معصومین (ع) و پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) در مورد ولایت حضرت علی (ع) در دسترس علاقمندان و همه افرادی که می خواهند پیام بر پیغمبر باشند، قرار گرفته است.
این طرح با هدف ترویج آیات و احادیث در مورد ولایت و احیای فرهنگ غدیر همچنین تاکید بر وظیفه همه مسلمین اعم از شیعه و سنی بر رساندن پیام حضرت محمد (ص) از سوی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد اجرا می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..