افتتاح ۳۱۱ طرح عمرانی استان یزد همزمان با هفته دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: امسال ۳۱۱ طرح در قالب ۴۵۰ ریز پروژه در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

«محمد جواد ابوالحسینی»  در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌ که در سال‌های منتهی به سال ۱۴۰۰ بخشی از فعالیت های عمرانی در استان رو به نزول بود و کاهش جدی داشت، تصریح کرد: با آغاز به کار دولت جدید این فعالیت‌ها با تزریق منابع مالی مناسب و تصمیمات مدیریتی که سعی شد در سطح استان شکل بگیرد،‌ طرح‌ها مجدد فعال شدند و خوشبختانه خیلی از طرح‌ها به اتمام رسیدند و بخشی دیگر به زودی تکمیل می‌شود.

وی با تاکید بر این‌ که فعالیت‌های عمرانی استان در سال جاری افزایش پیدا کرده است، افزود: همزمان با هفته دولت ‌امسال ۳۱۱ طرح در قالب ۴۵۰ ریز پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

معاون استاندار در خصوص جزئیات این ۳۱۱ طرح نیزگفت: بیش از ۲۳ هزار میلیار تومان از اعتبارات طرحهای هفته دولت طرف طرح‌های حوزه اقتصادی شده که بخش عمده‌ای از آن توسط بخش خصوصی تامین اعتبار شده و این مهم بیانگر پویایی سرمایه گذاری در استان است.

ابوالحسینی در پایان خاطرنشان کرد: طرح‌های حوزه عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۲۶۷ میلیارد تومان به بهره برداری خواهند رسید.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..