مسوولان استان یزد درگذشت عضو شورای این شهر را تسلیت گفتند

شماری از مسوولان استان یزد با صدور پیام هایی، درگذشت “مرتضی شایق” عضو شورای اسلامی شهر یزد را تسلیت گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیام مشترکی نوشتند: درگذشت مرحوم مغفور حاج مرتضی شایق(رحمةالله‌علیه) عضو فقید شورای شهر یزد موجب تاسف و تأثر گردید، خداوند او را رحمت کند که مردی مومن و خدمتگزار و همراه با مردم کوچه و بازار بود، درد دل آنها را می شنید و سنگ صبورشان بود.

در پیام آیت الله ناصری و آیت الله وافی آمده: انشاالله خداوند متعال در این راه پر خوف و خطر اخروی بر او آسان بگیرد و پاداش خدماتش را مضاعف نماید و آرامشش را حشر با اولیاء خدا خاصه اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار دهد.

“این ضایعه را به عموم مردم دارالعباده یزد، دوستان و همکاران به ویژه به خانواده محترم ایشان، فرزندان و اخوان گرامش تسلیت عرض نموده و تسلای خاطر بازماندگان را از خداوند سبحان مسألت می نماییم”.

استاندار یزد هم در پیامی که روز جمعه منتشر شد درگذشت “مرتضی شایق” عضو فقید شورای این شهر را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، در پیام مهران فاطمی آمده است: در نهایت تاسف و تالم خبر درگذشت مرحوم مغفور حاج مرتضی شایق(رحمت الله علیه) واصل و سبب اندوه اینجانب گردید.

آن فقید سعید سالها در کسوت مدیر آب روستایی، شهردار و عضو شورای اسلامی شهر یزد خالصانه به این مردمِ شایسته و مومن خدمت کرد و رجاء واثق دارم این همه، به ویژه خدمات خداجویانه و تلاش ثمربخش این انسان وارسته و مردم دار در نهاد جهاد سازندگی در کنار سایر اعمال صالح آن انسان دغدغه مند و انقلابی، سبب روسفیدی او نزد خداوند ودود خواهد شد.

از صمیم قلب این ضایعه تلخ را به مردم عزیز استان به ویژه علاقمندان و خانواده مکرمه ایشان تسلیت و تعزیت عرض مینمایم و از درگاه حضرت باری تعالی برای آن جهادگر ولایتمدار و خستگی ناپذیر و انسان بی آلایش و خدوم علو درجات و برای مصابین به ویژه خانواده معزز اجر وافر و سکینه خاطر طلب می کنم.

همچنین “عزیزالله سیفی” رئیس شورای اسلامی شهر یزد به مناسبت درگذشت حاج مرتضی شایق عضو شورای اسلامی شهر یزد پیامی صادر که در آن آمده است: خبر درگذشت برادر بزرگوار حاج مرتضی شایق عضو شورای اسلامی شهر یزد موجب تأسف و تألم خاطر گردید، بی تردید تلاش های بی وقفه آن مرحوم در کسوتهای مختلف و ادوار های مختلف شورا، در اذهان عموم مردم دارالعباده یزد ماندگار خواهد بود.

درگذشت این برادر بزرگوار چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند اما در برابر تقدیر حضرت پرودگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست، اینجانب این ضایعه و مصیبت را به خانواده داغدار ایشان ،مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و مردم فهمیم و دارالعباده یزد تسلیت عرض نموده ، از خداوند رحمان، تعالی درجات و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت مینمایم.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، فرمانده انتظامی استان و آتش نشانی یزد در پیامهای جداگانه درگذشت مرتضی شایق را تسلیت گفتند.

مرتضی شایق ساعت ۳.۳۰ بامداد روز جمعه بعلت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..