نفرات برتر مسابقات کشتی خردسالان استان یزد معرفی شدند

مسابقات کشتی آزاد رده سنی خردسالان و در بخش پسران با حضور ۱۰۰ ورزشکار در سالن‌ شهید صدوقی شهرستان یزد با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش یزدی نیوز، در این مسابقات کشتی گیران خردسال از شهرستان‌های یزد، مهریز، اردکان، میبد، اشکذر و ابرکوه با حضور مسوولان و خانواده های خود به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان از نفرات برتر این دوره از رقابت ها تجلیل به عمل آمد.

در پایان رقابت ها و در وزن ۳۲ کیلوگرم، محسن فلاح از مهریز، در وزن ۳۵ کیلوگرم باقر ابراهیمی از یزد، در وزن ۳۸ کیلوگرم پارسا بیک و در وزن ۴۱ کیلوگرم نیز سیدامیرحسین حیدری هر دو از مهریز اول شدند.

در وزن ۴۴ کیلوگرم محمد رستگار از ابرکوه، در وزن ۴۸ کیلوگرم سید حسام تاجدار از یزد، در وزن ۵۲ کیلوگرم امیرمحمد زاده شورکی از یزد، و در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز حسن کیوان از یزد عنوان های نخست را به خود اختصاص دادند.

 

علی اصغر زارع، علی اکبر زارع، محمدحسام طامهری و میثم مهدی زاده از یزد به ترتیب در اوزان ۶۲، ۶۸، ۷۵، و ۸۵ عناوین نخست این رقابت ها را کسب کردند.

همچنین در بخش تیمی، تیم کشتی آزاد خردسالان شهرستان یزد به مقام اول رسید و شهرستان های مهریز و ابرکوه نیز دوم و سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

هم اکنون حدود سه هزار ورزشکار در رشته کشتی استان فعالیت دارند.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..