با حضور نماینده مردم بهاباد در مجلس؛

خبرنگاران شهرستان بهاباد تجلیل شدند

خبرنگاران شهرستان بهاباد در مراسمی با حضور نماینده مردم بهاباد در مجلس، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان این شهرستان به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شدند.

به گزارش یزدی نیوز، نماینده مردم بهاباد و پنج شهرستان دیگر استان یزد در مجلس در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی اظهار داشت: خبرنگاران قشر فرهیخته‌ای از جامعه هستند که همواره با تحمل مشقات و سختی‌ها چراغ امید و روشنگری را در جامعه روشن نگه می‌دارند و در بحران‌ها و گرفتاری‌ها دوشادوش مدیران در تکاپو هستند و مسئولیت خطیر خود را به نحو مطلوبی به انجام می‌رسانند.

محمدرضا صباغیان عنوان کرد: اهمیت رسانه در دنیای امروز که عصر تکنولوژی است بسیار مهم، حساس و سنگین است از اینرو تلاش فعالان خبری در این عرصه برای گام برداشتن در مسیر آرمان‌های بزرگ الهی، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: نقش و اهمیت خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در هدایت افکار عمومی و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بسیار مهم است.

نماینده مردم بهاباد در مجلس، مهمترین اصل در عرصه خبر را اطلاع رسانی صحیح و نقد منصفانه دانست و از فعالیت خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم و نیز امید افرینی در جامعه تشکر کرد.

فرماندار بهاباد نیز در این مراسم اظهار داشت: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گران‌بها برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کردند؛ خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد و دلسوزی هستند.

علیرضا تیموری ادامه داد: به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است، چنانچه پیامبر خدا حضرت محمد (ص) در حدیثی فرموده است «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس»؛ از همین روست که می‌توانیم حق‌گویی و مطالبه‌گری حق توسط خبرنگاران را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آنان باشیم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..