۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن ملی استان یزد در هفته دولت تحویل می‌شود

استاندار یزد گفت: همزمان با هفته دولت، ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکن ملی در سطح استان واگذار خواهد شد .

به گزارش یزدی نیوز، مهران فاطمی، در نشست شورای مسکن استان افزود: این واحدها باید همه تاسیسات برق و آب و گاز آن وصل باشد و به هیچ عنوان معطلی در این زمینه نباید باشد.

وی ادامه داد: این پروژه ها باید بطور کامل و درست افتتاح و تحویل شود و همه دستگاهها وظیفه دارند در این رابطه تلاش کنند و هیچگونه کوتاهی پذیرفتنی نیست.

استاندار یزد گفت: وقتی این منازل تحویل می شود نباید هیچگونه کمبودی داشته باشد و باید همه تاسیسات لازم را داشته و دوباره مردم معطل برق و آب و گاز نشوند و افتتاح باید کامل و تمام شده باشد.

وی افزود: هیچگونه عذری برای انجام نشدن کارها پذیرفتنی نیست و اگر شبانه روزی باید وقت گذاشته شود نیز باید اقدام شود تا این مشکلات حل شده و پروژه ها بطور کامل و تمام شده افتتاح شود.

استاندار یزد گفت: دولت مردمی سیزدهم در زمینه تامین مسکن قولی به مردم داده و همه ما وظیفه داریم برای اجرایی شدن این برنامه ها انجام وظیفه کنیم و هر کجا نیز مشکلاتی وجود داشت با پیگیری مداوم نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.

محمد رضا عظیمی زاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد نیز در این نشست گفت :۴۰ واحد در اشکذر و ۷۵ واحد در زارچ مراحل پایانی خود را می گذراند و آماده تحویل است اما در برخی شهرستانها مثل مهریز نیز در مورد وام مشکلاتی وجود دارد که در حال پیگیری هستیم .

در این نشست فرمانداران تعدادی از شهرستانها و کارگزاران نهضت ملی مسکن در استان یزد نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه نمودند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..