مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام استان یزد:

حدود ۷ هزار نفر در استان یزد عضو انجمن معتادان گمنام هستند

مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام استان یزد از عضویت ۶ هزار ۵۰۰ مرد و ۲۵۰ زن در انجمن معتادان گمنام استان یزد خبر داد.

وی  اظهار داشت: این انجمن فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ در استان یزد با هدف رساندن پیام پاکی و کمک به معتادانی که از اعتیاد رنج می برند، فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام استان یزد عنوان کرد: تنها لازمه عضویت در این انجمن، تمایل به قطع مصرف موادمخدر است و در ادامه مسیر با برگزاری کارگاه‌هایی، فرد در حال بهبود تا قطع وابستگی کامل همراهی می شود.

وی ادامه داد: عضویت در انجمن معتادان گمنام کاملا رایگان است و هیچ شرط و شروطی ندارد و هر کس که فکر می‌کند با مواد مخدر مشکل دارد و مایل به قطع مصرف باشد بدون در نظر گرفتن نوع ماده مخدر مصرفی(الکل هم ماده مخدر است)، میزان مصرف، نوع مصرف، سن، مذهب، نژاد، جنسیت، موقعیت شغلی، وضعیت مالی، میزان درآمد، جایگاه اجتماعی میتواند به عضویت انجمن درآید.

وی یادآور شد: جلسات NA معمولا در اماکن عمومی برگزار و توسط اعضای انجمن اداره می شود. این جلسات به دو صورت باز و بسته برگزار می شود. جلسات بسته فقط مخصوص معتادانی است که خواهان بهبودی هستند ولی در جلسات باز حضور عموم مردم آزاد است.

وی اظهار داشت: جلسات بصورت مستمر (روزانه یا هفتگی) در زمان و مکان معینی برگزار می شود که برای اطلاع از آن می‌توانید با شمارههای روابط عمومی یا راهنمای آدرس جلسات یا تلفن گویای انجمن تماس بگیرید همچنین به سایت رسمی انجمن ارتباط برقرار کرد.

مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام استان یزد یادآور شد: تلفن گویای انجمن ۰۲۱۴۱۵۳۹ است و مردم برای دسترسی به آدرس جلسات انجمن می توانند با شماره ۰۹۱۳۸۵۴۱۸۳۵ تماس حاصل کنند.

وی تاکید کرد: هدف اصلی انجمن، رساندن این پیام است که هر معتادی می تواند قطع مصرف کند و تمایل به مصرف را از دست بدهد و راه تازه ای برای زندگی پیدا کند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..