ظرفیت یزد برای تبدیل به قطب پوشاک کشور و منطقه

استاندار یزد: با تبدیل همه پارچه‌های تولید شده در یزد به پوشاک، این استان را به قطب پوشاک کشور و منطقه مبدل می‌سازیم.

به گزارش یزدی نیوز  استاندار یزد از دو مجموعه فرهنگی و ورزشی در حال ساخت شرکت یزدباف در قالب مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت بازدید کرد.

مجموعه آموزشی مدیریت سامان در سه طبقه و ۱۲ کلاس درس و همچنین کارگاه‌های آموزشی، سالن سینما، آمفی تئاتر، سالن ورزشی و مسجد در حال ساخت است.

همچنین ساخت مجتمع ورزشی، فرهنگی و تفریحی شامل زورخانه، سالن فوتسال و والیبال، بدن سازی، دوچرخه سواری، اسکواش، رستوران و فضای سبز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت یزدباف در حال اجراست.

استاندار در این بازدید گفت: مجموعه آموزشی مدیریت سامان بسیار فاخر بوده و با نگاه تربیت مدیران آینده در حوزه‌های مختلف صنعتی، آموزشی، علمی و فناوری فعالیت خواهد کرد. مجموعه ورزشی نیز در حوزه زورخانه از مجموعه‌های کم نظیر کشور به شمار می‌آید.

مهران فاطمی با اشاره به ظرفیت بالای استان در زمینه پوشاک افزود: پوشاک از حوزه‌های مهم در عرصه اشتغال است که ظرفیت بسیار بزرگی به همراه دارد. هم اکنون پنج درصد پارچه تولید شده در یزد به حوزه پوشاک می‌آید و ۹۵ دیگر هم یک ظرفیت بالا محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم حوزه پوشاک استان را در قالب یک طرح، توسعه داده تا همه پارچه‌های تولید شده به پوشاک تبدیل شود و این استان را به قطب پوشاک کشور و منطقه مبدل سازیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..