آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در بافق

فرماندار بافق: از مجموعه ۱۴۵ واحد اقدام ملی مسکن شهرستان بافق، تمام زیر ساخت‌ها از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب شهری به صورت کامل به اتمام رسیده است.

به گزارش یزدی نیوز ،ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق در نشست هماهنگی اعضای شورای مسکن شهرستان بافق با اشاره به بازدید استاندار یزد از طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن شهرستان و تاکید بر تسریع عملیات عمرانی، گفت: با بازدید‌های هفتگی اعضای شورای مسکن شهرستان از مجموعه ۱۴۵ واحد اقدام ملی مسکن، تمام زیر ساخت‌ها از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب شهری به صورت کامل به اتمام رسیده است.آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در بافق

وی افزود: شهرداری نیز نسبت به خاکریزی، جدول گذاری و ساخت معابر اصلی در تلاش است تا به طور همزمان معابر اصلی و فرعی آسفالت شود.

دهقان بیان کرد: تقریبا ۶۰ درصد واگذاری‌ها انجام شده است و متقاضیان میتوانند از تسهیلاتی که بانک مسکن در این راستا اختصاص داده است، استفاده کنند و تا چهار ماه آینده ساکن شوند.

وی گفت: متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که واجد شرایط بودند، ثبت نام آن‌ها مورد تایید واقع شده که همزمان با این اقدام، طراحی اولیه پروژه نهضت ملی مسکن در بافق به اتمام رسیده است و شهرداری بافق در حال آماده سازی و تفکیک معابر اصلی و فرعی است.

فرماندار بافق افزود: در فاز اول نهضت ملی مسکن، ۲۰۰ قطعه تدارک دیده شده که تا یک ماه آینده پس از مشخص شدن معابر می‌توان قطعات به متقاضیان واجد شرایط واگذار شود.

نشست هماهنگی اعضای شورای مسکن شهرستان بافق با هدف بررسی و ساماندهی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بافق برگزار شد.

گفتنی است در این نشست ادارات خدمات رسان آب، برق، گاز و فاضلاب شهری در گزارشی آخرین وضعیت اجرای شبکه‌های اصلی و فرعی و همچنین تعداد متقاضیان درخواست انشعابات را بیان کردند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..