پایان انتخابات پرماجرای هیات رئیسه شورای شهر یزد؛

سیفی رئیس ماند/حقیر السادات نائب رئیس شد

با انتخاب اعضای شورای شهر، «عزیزالله سیفی» رئیس و «بی‌بی فاطمه حقیرالسادات» نائب رئیس سال سوم شورای شهر یزد در دور ششم شدند.

انتخابات هیات رئیسه شورای شهر یزد که عصر روز شنبه چهاردهم مردادماه به دنبال سخنرانی تند یکی از اعضای این شورا و ترک صحن علنی شورا نیمه تمام باقی ماند،روز دوشنبه شانزدهم مرداد در قالب یک نشست فوق‌العاده برگزار شد.

در این نشست «عزیزالله سیفی» به تنهایی برای ریاست شورا در سال سوم اعلام نامزدی کرد و پس از رای گیری، با کسب ۱۱ رای موافق از مجموع ۱۱ رای، به عنوان رییس شورا برای سومین سال انتخاب شد.

همچنین «بی‌بی فاطمه حقیرالسادات» هم که نیز به عنوان تنها نامزد نایب رییسی شورا در این سال اعلام آمادگی کرد بود، با کسب هفت رای موافق و چهار رای سفید از مجموع ۱۱ رای، نائب رییس سومین سال شورای شهر یزد شد.

«فاطمه زارع» به عنوان تنها نامزد سمت منشی اول هیات رئیسه، با کسب ۹ رای موافق و دو رای سفید و «مجید تجملیان» نیز به عنوان تنها نامزد تصدی گردی پست منشی دوم هیات رئیسه، با کسب هفت رای موافق و چهار رای سفید انتخاب شدند.

در پست مسئول خزانه‌دار شورا نیز «محمدعلی اعتباری» تنها شخصی بود که اعلام آمادگی کرد و در نهایت با هشت رای موافق و دو رای سفید و یک رای مخالف به این عنوان انتخاب شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..