تجلیل از اولین بانوی پاراالمپیکی یزد

در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از اولین بانوی یزدی که موفق به کسب سهمیه پاراالمپیک شده بود، تجلیل شد.

به گزارش یزدی نیوز، زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش، آزاده دهقان معاون توسعه ورزش بانوان این اداره کل، سیدرضایی مشاور ورزشی استاندار یزد و کاظم پور رئیس هیات تیراندازی با کمان استان در منزل مریم یاورپور اولین بانوی پاراالمپیکی یزد حضور یافتند و از وی تجلیل کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم ضمن تبریک کسب سهیمه پاراالمپیک گفت: بسیار خرسند و خوشحالیم از اینکه یک بانوی یزدی موفق به کسب سهیمه پاراالمپیک شده است و موجب افتخار و نمایش دهنده توانمندی بانوان این مرز و بوم بود.

حاجی حسینی افزود: انشالله با تلاش و پشتکار در بازی‌های پاراآسیایی هم خوش بدرخشید و با کسب مدال خوش رنگ پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورید.

وی بیان داشت: ما تمام تلاشمان را در راستای حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران و قهرمانان انجام خواهیم داد و حضور در منزل قهرمانان و تجلیل از تلاش‌ها و افتخارآفرینی هایشان وظیفه ذاتی و کوچک‌ترین اقدامی است که انجام می‌شود.

در این نشست مریم یاورپور نیز به بیان مسائل و دغدغه‌های خود پرداخت و مدیرکل ورزش و جوانان قول پیگیری و مرتفع شدن آن‌ها را داد.

لازم به ذکر است مریم یاور پور بانوی یزدی در مسابقات پاراتیراندازی با کمان قهرمانی جهان در جمهوری چک با صعود به جمع ۱۶ کماندار برتر کامپوند، سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..