رئیس دانشگاه یزد:

پیگیری پروژه‌های عمرانی دانشگاه یزد/تلاش برای افتتاح در هفته دولت

رئیس دانشگاه یزد از اجرای چند طرح عمرانی از جمله رینگ دسترسی اراضی جنوبی و غربی دانشگاه، اتصال محور خوابگاه متاهلی به جاده کمربندی و تفرجگاه خانوادگی دانشگاهیان یزد خبر داد.

عباس کلانتری اظهار داشت: پروژه معطل مانده رینگ دسترسی اراضی جنوبی و غربی دانشگاه یزد در محل اراضی مجاور کمربندی که در راستای طرح جامع دانشگاه و با هدف تکمیل دسترسی به اراضی ذخیره توسعه دانشگاه طراحی شده، در دست اجراست.

وی عنوان کرد: این رینگ ارتباط با اردوگاه فرهنگی کوهستان، خوابگاه‌های متاهلی، در سه محور کلی سالن غدیر تا خوابگاه متاهلی، خوابگاه متاهلی تا درب اندیشه و اراضی مجاور اردوگاه فرهنگی کوهستان و محور سوم اردوگاه فرهنگی تربیتی کوهستان تا پارکینگ دانشجویی مجاور پردیس علوم انسانی و ورودی بصیرت دانشگاه یزد را برقرار می‌کند.

وی با تشریح فازهای مختلف این طرح عنوان کرد: تلاش می‌کنیم فاز اول پروژه در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گیرد.

کلانتری همچنین با اشاره به احداث تفرجگاه خانوادگی دانشگاهیان دانشگاه یزد، عنوان کرد: به دلیل عدم وجود فضای فراغتی مناسب و در خور شأن دانشگاهیان در شهر یزد، احداث اولین تفرجگاه اختصاصی در داخل دانشگاه یزد آغاز شده است.

رئیس دانشگاه یزد ادامه داد: احداث این پروژه با عنوان اردوگاه فرهنگی کوهستان دانشگاه یزد، از فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

وی یادآور شد: پهنه اول شامل ساختمان مدیریت، فضای خدماتی و فضاهای ورزشی مانند زمین اسکیت، والیبال، بسکتبال و فوتبال است که دور تا دور آن به مسیر دوچرخه‌سواری به عنوان مسیر سلامت اختصاص خواهد یافت و پهنه دوم، محور آبشار مصنوعی و آلاچیق‌ها برای تفریح خانوادگی دانشگاهیان و اردوهای دانشجویی است و پهنه سوم محلی برای احداث مرکز خدمات رفاهی و رستوران دانشگاه یزد در نظر گرفته شده است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..