عامل فروش داروهای تقلبی در یزد دستگیر شد

سرپرست پلیس فتا استان یزد از شناسایی و دستگیری شخصی که با درج آگهی جعلی در شبکه‌های اجتماعی، اقدام به فروش محصولات آرایش بهداشتی تقلبی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس یزد ، سرهنگ “حسن ابوالحسینی” گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به خرید محصولات آرایشی بهداشتی کرده و پس از دریافت اجناس خریداری شده متوجه عدم اصالت کالا و تقلبی بودن آن شده است، موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تخصصی، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاه خود دستگیر و به همراه مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته به پلیس فتا منتقل شد.

سرپرست پلیس فتا استان یزد افزود: متهم پس از مواجهه با مستندات جمع آوری به جرم خود اعتراف کرد و گفت ابتدا با تبلیغات گسترده و اغوا کننده و درج تصاویر محصولات آرایشی و بهداشتی معروف در شبکه‌های اجتماعی، موفق به ترغیب شهروندان به پرداخت مبلغ اجناس شده و در ادامه اقدام به ارسال محصولات تقلبی و بی‌کیفیت کرده است.

سرهنگ ابوالحسینی با بیان اینکه برخی افراد در فضای مجازی بدون داشتن مجوز و با تبلیغات جعلی سعی در فروش محصولات آرایشی و بهداشتی تاریخ گذشته و خارج از نظام چرخه وزارت بهداشت دارند، افزود: شهروندان بابت تهیه اقلام آرایشی و بهداشتی مورد تایید وزارت بهداشت، به جهت اینکه دچار بیماری های مختلف پوستی و چشمی نشوند از طریق فروشگاه ‌های معتبر و شناخته شده اقدام کنند.

سرپرست پلیس فتا استان یزد در پایان گفت: شهروندان توصیه‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی با کارشناسان ما در میان بگذارند.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..