اجرای نوزدهمین دوره خدمات رایگان دندانپزشکی گروه جهادی در اردکان

فرمانده قرارگاه مرکزی شهید ابراهیم هادی گفت: نوزدهمین دوره طرح رایگان ارائه خدمات دندانپزشکی توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در شهرستان اردکان اجرا شد.

سعید کریمی، فرمانده قرارگاه مرکزی شهید ابراهیم هادی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طرح ویزیت رایگان و انجام خدمات دندانپزشکی تحت عنوان جمعه‌های امام زمانی بصورت دو هفته یکبار در سطح استان یزد اجرا می‌شود که نوزدهمین دوره این طرح در شهرستان اردکان اجرا شد.

وی افزود: این برنامه به همت رفقای تیم قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی شهرستان اردکان و با حضور ۴٧ نفر از دندانپزشکان جوان با همکاری دانشکده دندانپزشکی استان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان در شهرستان اردکان اجرا شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی شهید ابراهیم هادی استان یزتصریح کرد: با توجه به حضور قریب به ٧٠ نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص و رفقای دانشگاه علوم پزشکی در قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی و با توجه به نیاز شدید مردم به خدمات دندانپزشکی، یک سری تجهیزات دندانپزشکی خریداری شده و هر نقطه از استان که نیاز باشد آماده برپایی بیمارستان صحرایی و ارائه خدمات به مردم هستیم.

کریمی گفت: این قرارگاه با توجه به شعار سال، در عرصه اشتغالزایی و اقتصادی نیز ورود کرده است و امروز در پروژه های تولیدی و پرورش دام سبک، دام سنگین، زنبور عسل و پرورش بوقلمون و مرغ گوشتی فعالیت دارد.

وی نیز با تشکر از همکاری خیر بزرگوار دکتر ابوطالبی که مکان و امکانات لازم را برای اجرای این طرح در اختیار قرار دادند، گفت: طرح ارائه خدمات دندانپزشکی بصورت کاملا رایگان ارائه می شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی شهید ابراهیم هادی استان یزد خاطرنشان کرد: خیرین بزرگوار می‌توانند جهت مشارکت در این امور خیر کمک های خود را به شماره کارت ٩٠۴۵-١٢٢٠-٧٢١١-۵٠۴١ به نام قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی شهرستان اردکان واریز نمایند.

منبع:خبرگزاری فارس

بخش نظردهی بسته شده است..