فرماندار اشکذر:درمان اعتیاد به همکاری همگان نیاز دارد

no-thumbs

فرماندار اشکذر گفت: از آنجایی که در جامعه امروز اعتیاد به عنوان یک بیماری قلمداد شده باید در مدیریت ، کنترل و درمان این بیماری همکاری و همدلی صورت گیرد.

به گزارش یزدی نیوزمحمد علی شاه حسینی در چهارمین جلسه شواری مبارزه با مواد مخدر اشکذر با اشاره به صنعتی بودن شهرستان افزود: در سطح کارخانجات و واحدهای تولیدی موضوع مبارزه با مواد مخدر مدنظر قرار گیرد و اقدام های اساسی در این راستا انجام شود.
وی ادامه داد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمادگی هرگونه همکاری ، همراهی در بحث مدیریت ، درمان ، پیشگیری و در کل بحث های مرتب با اعتیاد و مواد مخدر در واحدهای تولیدی را دارد.
فرماندار اشکذر تصریح کرد: یکی از راه هایی که می تواند در این زمینه موثر واقع شود آموزش است که باید به شیوه های مختلف صورت گیرد بخصوص برپایی نمایشگاه عکس و پوستر ویژه کارمندان و کارگران هر یک از واحدهای تولید شهرستان با موضوع آشنایی با عوارض سوء استفاده از مواد مخدر است که باید در این زمینه هماهنگی های لازم صورت گیرد.
این جلسه با حضور جمعی از مدیران واحد های تولیدی و خدماتی شهرستان اشکذر و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد برگزار شد.
در ادامه جلسه هر یک از شرکتها و واحدهای تولیدی حاضر در جلسه مسائل و مشکلات پیش روی خود را در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیان نمودند.

ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..