جذب ۸۲۳ نیروی انسانی جدید در آموزش و پرورش یزد

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان یزد به منظور جذب ۸۲۳ نفر نیروی پیمانی با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

این آزمون  همزمان با سراسر کشور در استان به منظور جذب علاقمندان به شغل دبیری و هنرآموز برگزار شد که طی آن پنج هزار و ۲۸۹ نفر شامل چهار هزار و ۲۸۷ زن یک هزار و دو مرد از استان یزد ثبت‌نام کردند که در سه حوزه آزمون در دانشگاه یزد، دانشگاه علم و هنر و حوزه آزمون آموزش و پرورش با یکدیگر به رقابت پرداختند.

آزمون استخدامی آموزش و پرورش زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی برگزار شده و در استان‌ها نظارت بر این آزمون توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوده است.

در سالجاری همچنین آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شغل آموزگاری و معلمان استثنایی در استان یزد برگزار شد که فرایند ارزیابی تکمیلی داوطلبان از ۲۷ تیرماه سالجاری آغاز شده و تا ۱۱ مرداد ماه در دو مرکز پیش‌بینی شده در مرکز استان شامل برادران و خواهران در حال اجراست.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در قالب طرح شهید باهنر تعداد ۸۲۳ مجوز اختصاص پیمانی به آموزش و پرورش استان یزد اختصاص یافته است.

برای استان یزد ۲۱۷ نفر در کد رشته آموزگاری دوره ابتدایی، ۳۶ نفر آموزگاری استثنائی، ۳۷۱ نفر در کد رشته‌های دبیری،۵۷ نفر در کد رشته‌های هنرآموزی، ۲۳ نفر در کد رشته‌های کاردرمان و گفتار درمان و ۱۱۹ نفر در کد رشته‌های مدیریت و سرپرستی استان یزد در نظر گرفته شده است.

این مجوز در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز با در نظر گرفتن سهمیه استخدامی ایثارگران و معلولین برای جذب نیروی انسانی در شغل-محل‌های آموزش و پرورش در مرکز استان و شهرستان‌ها صادر شده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..