محور مهریز- تنگ چنار دو بانده می‌شود

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی از پیگیری دو بانده شدن محور مهریز- تنگ چنار خبر داد.

«محمدرضا صباغیان» در جمع اصحاب رسانه و جمعی از اهالی مهریز، بیان کرد: در نشست با استاندار مقرر شد مدیران حوزه راهداری نسبت به آغاز عملیات اجرایی مسیر مهریز – تنگ چنار اقدام کنند و عملیات اجرایی، پنج کیلومتری ابتدای مسیر به زودی آغاز شود.

وی با بیان این که کار باند اول این مسیر نیز در قالب مرمت و تعمیر اجرایی می‌شود، از چهار بانده شدن مسیر یزد به مهریز خبر داد و گفت: قبلاً دستور این عملیات اجرایی از وزیر سابق راه و شهرسازی گرفته شده بود و دوباره نیز دستور از وزیر جدید راه گرفته شده است ولی موضوع مورد بحث هزینه‌های اجرای آن است که پیگیر زمین معوض برای واگذاری هستیم و نیاز به پیگیری مستمر مسئولان شهرستان و استان جهت عملیاتی شدن این طرح است.

نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهابادو خاتم در مجلس در ادامه به جابجایی معادن شن و ماسه مهریز اشاره و تصریح کرد: معادن شن و ماسه در مهریز نیاز ماسه استان یزد را تامین می‌کنند و در نشستی که با استاندار داشتیم جابجایی معادن مورد اقبال قرار نگرفت.

وی بیان کرد: البته در این نشست مجوز برخورد و حتی ابطال مجوز معادنی که ضوابط را رعایت نکنند یا گرانفروشی کنند، صادر شد.

صباغیان تاکید کرد: بعضی از تپه‌های ماسه و دپوهای ماسه که به نوعی بلاصاحب است باید برای کمک به شهرستان فروخته شوند و کم کم کمک معادن به برداشت ماسه کوهی سوق داده شوند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..