تاکید رییس شورای شهر یزد بر تسریع در اجرای سامانه نام‌گذاری معابر

رییس شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر تسریع در اجرای سامانه نامگذاری معابر شهری، گفت: در راستای تحقق برنامه‌های شهرداری در حوزه افزایش خدمات الکترونیک و با هدف خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان، نظام‌مند کردن و تسهیل در ارائه خدمات، سامانه نام‌گذاری معابر و اماکن عمومی شهر یزد توسط شهرداری ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی این شورا، “عزیزالله سیفی” در جلسه علنی شورا ادامه داد: هویت شهر یزد ریشه تاریخی دارد و با الکترونیکی شدن نامگذاری آن میتوان از نظرات شهروندان برای نامگذاری مناسب، استفاده کرد.

به گفته وی سامانه نامگذاری معابر، دارای امکان تشخیص نامهای تکراری، بانک اطلاعاتی رزرو نامهای پیشنهادی، ویرایش هندسی معابر، ثبت اطلاعات توصیفی و تکمیلی معابر و اخذ گزارش از شهروندان است و از شهرداری انتظار می رود در آغاز بکار این سامانه تسریع صورت پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: وجود معابر با نام‌های یکسان یا بسیار مشابه، معابر بدون نام، نبود نظام مناسب جهت بایگانی سوابق تغییرات در اسامی معابر، و عدم مدیریت یکپارچه و هماهنگ بین سازمان های تصمیم گیرنده، با راه‌اندازی کامل و بهره‌برداری مناسب از این سامانه نامگذاری حل خواهد شد.

سیفی ابراز امیدواری کرد که با راه‌اندازی این سامانه، خدمات سازمان در این حوزه از ارتقای کیفی مناسبی برخوردار شود و رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

شهر یزد بیش از ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..