کشف محموله ۲.۵ تنی گیاهان دارویی قاچاق در مهریز

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز در استان یزد از کشف قریب به ۲.۵ تن گیاهان دارویی قاچاق به ارزش ۲.۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ «وحید احمدی» در تشریح خبر کشف محموله گیاهان دارویی قاچاق در این شهرستان بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی مهریز حین گشت‌ زنی هدفمند در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو دو هزار و ۵۱۵ کیلوگرم گیاه دارویی قاچاق از نوع شیرین بیان، کشف و راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی مهریز خاطرنشان کرد: ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان دو میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۵ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق در بهاباد

سرگرد «حبیب عباسی» فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد نیز از کشف پنج هزار و۴۰۰ نخ سیگار قاچاق در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

وی بیان کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ضمن کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

عباسی ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از این خودرو پنج هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف کردند که در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی بهاباد در پایان خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه پلیس به شمار می رود و از شهروندان انتظار می رود در تحقق این امر یاری رسان پلیس باشند.

کشف بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در زارچ

سرهنگ «غلامرضا برزگر» رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان هم گفت: ماموران انتظامی، ۱۵ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

وی در این خصوص افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی در شهرستان زارچ مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

برزگر ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر وارد شده و ۱۵ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.و در این خصوص دو متهم دستگیر شدند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..