رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای شهر یزد خبر داد؛

افزایش قبور جدید در قطعه هنرمندان و ایثارگران حیات در خلدبرین

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از افزایش ظرفیت قبور جدید در قطعه هنرمندان و ایثارگران حیات در خلدبرین یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، فاطمه زارع در جلسه بررسی عملکرد سازمان آرامستان‌های شهرداری یزد اظهار داشت: با اقدامات لازم و تدابیر مدیریتی صورت پذیرفته و با جانمایی و احداث قبور جدید در قطعه هنرمندان و ایثارگران حیات، ظرفیت جدیدی به آن اضافه خواهد شد.

وی ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای هنرمندان پر تلاش یزدی ادامه داد: بودجه ای برای اضافه کردن فضای جدید در قطعه هنرمندان و همچنین ایثارگران حیات در نظر گرفته شده که بزودی انجام خواهد شد و همچنین مقرر شده شهرداری قطعات را بصورت رایگان به ایثارگران حیات واگذار کند.

زارع با اشاره به فعالیت‌های سازمان آرامستان‌ها افزود: همچنین در سال گذشته سه معبر حضرت امیرالمومنین (ع) از گلزار شهدای گمنام به سمت مقبره های خانوادگی با ۱۲ هزار متر مربع مساحت، زیر سازی و سنگ جدول آن انجام شده است.

وی افزود: رنگ آمیزی سنگ جدول ها و نصب تابلوهای هدایت مسیر از دیگر اقدامات سازمان آرامستان ها در سال گذشته بود ضمن اینکه فضای سبز خلدبرین نیز برای بهبود به سازمان سیما و منظر شهرداری واگذار شده است.

زارع گفت: در سال جاری ۸۰ آرامگاه خانوادگی ساخته شد و آرامگاه عمومی در قسمت سلمان فارسی نیز با ۷۰۰ قبر دو طبقه تکمیل شده و امسال برای تمام آرامگاه‌هایی که قرارداد بسته می‌شود، منبع آب نیز طراحی می شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..