طرح “پیام بران پیامبر” در فضای مجازی یزد آغاز شد

به گزارش یزدی نیوز مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی یزد گفت: در آستانه عید بزرگ غدیر خم، طرح "پیام بران پیامبر" آغاز به کار کرد.

 محمدرضا دشتی اظهار داشت: در آستانه عید بزرگ غدیر خم، طرح پیام بران پیامبر با نگاه ویژه به حدیث نبوی مبنی بر "باید که سخن مرا حاضران به غایبان و پدران به فرزندان برسانند تا روز رستاخیز" در حال اجراست.

وی افزود: این طرح در دو سال گذشته از ۴۰ روز قبل از عید غدیر آغاز شده و احادیث معتبر از معصومین و پیامبر(ص) در مورد ولایت امیرالمومنین(ع) در قالب این طرح منتشر می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح، احادیث یاد شده در قالب کارت پستال در کانال تلگرامی مبشر غدیر به نشانی mobasherghadir@ و سایت مبشر غدیر به نشانی www.mobasherghadir.ir بارگذاری شده است.

دشتی افزود: این کارت‌ها با عنوان "من به تو گفتم، تو هم به دیگران بگو" قابل دسترسی است که عید تا غدیر، هر روز یک حدیث در راستای عمل به فرمایش پیامبر اکرم(ص) نمایه می‌شود.

وی گفت: در پایان طرح ۴۰ حدیث معتبر از ائمه معصومین(ع) و پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) در مورد ولایت حضرت علی(ع) در دسترس علاقه‌مندان و همه افرادی که می‌خواهند پیام بر پیغمبر باشند، قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: این طرح با هدف ترویج آیات و احادیث در مورد ولایت و احیای فرهنگ غدیر همچنین تاکید بر وظیفه همه مسلمین اعم از شیعه و سنی بر رساندن پیام حضرت محمد(ص) از سوی ستاد مبشر غدیر شهرداری یزد اجرا می‌شود.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..