رئیس راهداری مهریز:

تعریض جاده یزد – مهریز از اولویت‌های امسال‌ شهرستان است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهریز گفت: تعریض جاده یزد – مهریز و تامین روشنایی آن جزو طرح‌های عمرانی دارای اولویت شهرستان در سال‌ جاری است.

«محمدرضا ابویی» تامین روشنایی و تعریض جاده مهریز به یزد و بالعکس را جزو طرح‌های عمرانی دارای اولویت شهرستان در سال‌ جاری عنوان کرد و افزود: در این خصوص تاکنون برای حل آن پیگیری لازم صورت گرفته و ادامه دارد.

وی در رابطه با وضعیت میدان ورودی شهرستان مهریز از سمت بلوار امام علی(ع)، اظهار کرد: سنگ‌ جدول‌های این میدان به دلیل برخورد وسایل نقلیه کَنده شده که به زودی نسبت به بهسازی آنها اقدام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به این که مسیرهای شهرستان مهریز ایمن سازی شده است، تصریح کرد: همکاران در حال بررسی هستند تا اگر در طول مسیر جایی احتیاج به نصب علائم دارد، اقدام شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی یزد، ابویی همچنین به اهمیت تعریض جاده اصلی مهریز به دهستان تنگ‌چنار در بخش مرکزی شهرستان اشاره کرد و افزود: هرچند در این خصوص تاکنون اقدامات خوبی در بخشی از مسیر صورت گرفته ولی باید بیش از قبل با قوت برای پاسخگویی به مطالبات مردم اقدام شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..