فرماندار یزد:

مشکل تامین و توزیع گاز مایع سیلندری مرتفع شد

فرماندار یزد با اشاره به مشکلاتی که در چند روز اخیر در زمینه توزیع گاز مایع سیلندری در یزد به وجود آمده است، گفت: این مشکل با برگزاری نشستی که با مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان و نمایندگان شرکت های گاز استان برگزار شد، مرتفع گردید.

«سیدمحمدرضا مدرسی» در این باره اعلام کرد: با توجه به برگزاری مراسم عزاداری ایام ماه های محرم و صفر و نیاز هیات‌های مذهبی، مراسم‌های خانگی برای طبخ و پخش غذای نذری، به گاز مایع سیلندری طی چند روز اخیر، در برخی مناطق با کمبود گاز مایع سیلندری مواجه شدند که همه تلاش ما رفع این مشکل است.

وی یادآور شد: طی توافق‌های صورت گرفته مقرر شد که هیات‌های مذهبی و متولیان برگزاری مجالس روضه خوانی در صورت نیاز برای دریافت گاز مایع سیلندری به واحد عمران فرمانداری یزد مراجعه و با دریافت حواله به عوامل‌ توزیع گاز مایع در سطح شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار گفت: برابر تبصره ۱۴ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ هیات محترم وزیران توزیع گاز مایع سیلندری صرفا از طریق زیرساخت بانکی و سامانه درخواست فرآورده های نفتی (سدف)صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی بازار مصرف گاز مایع سیلندری، متقاضیان می‌توانند پس از مراجعه به سامانه سدف به آدرس Newtejaratasan.ir و اخذ نام کاربری نسبت به ثبت کاربرد درخواست خود با گروه مصارف حرارتی و گرمایشی – گروه کاربرد سازمان تبلیغات اسلامی و نام کاربرد هیات مذهبی، مواکب و غیره اقدام کنند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، مدرسی در پایان اضافه کرد: متقاضیان پس از تائید درخواست توسط کاربر اجرایی، برای نهایی شدن درخواست و انتقال سهمیه به کارت بانکی معرفی شده در سدف به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان مراجعه و سپس با در دست داشتن کارت بانکی مذکور به یکی از عاملین توزیع گاز مایع در سطح شهرستان مراجعه و سهمیه سیلندری خود را دریافت می‌کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..