آغاز ثبت‌نام پیاده روی اربعین در یزد

دبیر ستاد اربعین استان یزد گفت: ثبت نام متقاضیان حضور در مراسم پیاده روی اربعین از ساعت ۱۰  صبح چهارم تیرماه آغاز می‌شود.

احمد گنجی، دبیر ستاد اربعین استان یزد با اشاره به لزوم ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح اظهار کرد: بیمه زائران برای هر نفر با توجه به تعهد بیمه‌ای از مبلغ ۳۵ تا ۵۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این‌که ثبت‌نام مشمولان نظام وظیفه فراهم شده و کسانی که غیبت سربازی ندارند با مراجعه به نرم افزار «پلیس من» می‌توانند ثبت نام کنند، افزود:‌ افرادی که گذرنامه ندارند یا اعتبار آن تا زمان تشرف به عتبات عالیات کمتر از شش ماه است، کار صدور و تمدید را در نرم افزار پلیس من یا در دفاتر پلیس+۱۰ پیگیری کنند.

گنجی با بیان این‌که هزینه گذرنامه ویژه اربعین امسال ۵۰ هزار تومان و به شرط ثبت نام در سامانه سماح است، گفت: سامانه سماح، برای کسانی است که درصدد مدیریت کاروان هستند و ثبت‌نام در آن از ۱۷ تیرماه فعال شده است.

دبیر ستاد اربعین استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۱ نفر به عنوان مدیر کاروان ثبت نام کرده که بیشترین آمار مربوط به یزد و اردکان و کمترین آمار به مروست و بهاباد تعلق دارد.

منبع:خبرگزاری فارس

بخش نظردهی بسته شده است..