کشف ۱۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در یزد؛ از جاسازی در پراید تا معده

ماموران جان بر کف نیروی انتظامی استان یزد در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ طی شبانه روز گذشته موفق به کشف حدود ۱۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از مناطق مختلف استان و دستگیری چندین قاچاقچی در این زمینه شدند.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» فرمانده انتظامی استان یزد در همین خصوص از کشف ۱۰۶ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش در شهرستان ابرکوه خبر داد و تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابرکوه با اقدامات اطلاعاتی انجام شده توسط ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف ۱۰۶ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که در این خصوص دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، گفت: محموله کشف شده از استان‌های جنوب شرق کشور به مقصد اصفهان بارگیری و در حال حمل بود.

کشف ۵۰ کیلو تریاک از پراید ۱۱۱

سرهنگ «محمدحسن حسینی» فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه با اشاره به کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک توسط ماموران پلیس این شهرستان، در این باره اظهار کرد: به دنبال کسب اخبار از منابع خبری و با اقدامات فنی و تخصصی، ماموران پلیس شهرستان مطلع شدند قاچاقچیان موادمخدر قصد دارند مقادیری تریاک را با یک دستگاه پراید ۱۱۱ از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان انتقال دهند.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محور مورد نظر اعزام و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و همچنین گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس، در نهایت سواری پراید را شناسایی و خودرو را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ابرکوه گفت: در بازرسی از این خودرو ۵۲ کیلو و ۳۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و راننده دستگیر و به همراه دو سرنشین خودرو به یگان منقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سوداگر مرگ مواد مخدر را از استان‌های شرقی خریداری و قصد انتقال مواد را به یکی از استان های مرکزی کشور داشت که با هوشیاری ماموران پلیس، ناکام ماند.

حسینی با بیان اینکه در این خصوص متهم دستگیر شده به همراه پرونده قضایی روانه دادسرا شد، تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

ماموران جان بر کف نیروی انتظامی استان یزد در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ طی شبانه روز گذشته موفق به کشف قریب به ۱۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مناطق مختلف استان شدند.

کشف ۳۰۰ گرم هروئین از معده قاچاقچی

سرهنگ «محمد حسین نبی‌پور» فرمانده انتظامی میبد هم از کشف ۳۰۰ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی توسط ماموران بخش بفروئیه در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: ماموران انتظامی بخش بفروئیه هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک نفر مشکوک شدند که با هماهنگی مراجع قضایی، متهم با توجه به نداشتن شرایط عادی جسمی جهت بررسی بیشتر به بیمارستان اعزام و از وی ۳۰۰ گرم هروئین جاساز شده در معده کشف شد.

فرمانده انتظامی میبد با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی عزم جدی در برخورد با سوداگران مرگ داشته و برابر قانون با این گونه افراد مقابله خواهد کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..