امام جمعه مهریز:

دانشگاه امام صادق مهریز تعیین تکلیف شود

امام جمعه مهریز اعلام کرد: بلاتکلیفی ۲۰ ساخت دانشگاه امام صادق(ع) شهرستان مهریز موجب نارضایتی مردم شده است.

حجت الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» به مناسبت هفته نماز جمعه در نشست با خبرنگاران بیان کرد: پیگیری ساختمان دانشگاه امام صادق مهریز از سال ۱۳۹۶ با مسئولان دانشگاه انجام گرفته است ولی تاکنون به نتیجه‌ای نرسیدیم.

وی افزود: مسئولان دانشگاه به ما اعلام کردند هیچ تصمیم و برنامه‌ای برای تأسیس دانشگاه در این شهرستان ندارند ولی زمینی که به نام دانشگاه امام صادق (ع) ثبت شده، در حال حصارکشی است.

محی الدینی با تاکید بر این که مسئولان متولی باید پاسخگو باشند و سرمایه و زمین شهرستان که در اختیار دانشگاه قرار گرفته را تعیین تکلیف کنند، اظهار کرد: اگر قرار هست دانشگاه ساخته شود، مسئولان متولی ورود کنند و کمر همت ببندند و دانشگاه امام صادق که باعث افتخار استان و شهرستان و حتی منطقه جنوب شرق کشور است را احداث کنند و در غیر این صورت شفاف‌سازی کنند تا پاسخی برای مردم داشته باشیم.

وی در ادامه به برگزاری میز خدمت به صورت جدی و هفتگی در نماز جمعه تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان میز خدمت نماز جمعه را جدی بگیرند و از حالت صوری و مصور خارج کنند و میز خدمت در نماز جمعه به صورت اجرایی و ارائه خدمت به مردم باشد.

امام جمعه مهریز در باب فضیلت و اهمیت نماز جمعه، تصریح کرد: در قرآن کریم یک سوره به نام سوره جمعه اختصاص یافته است و همچنین خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: در روز جمعه هنگامی که صدای اذان ظهر جمعه به گوشتان رسید به سوی نمازجمعه بشتابید.

وی به حضور پررنگ‌تر و باشکوه‌تر مردم در نماز جمعه تاکید کرد و افزود: نمازجمعه به مثابه خار در چشمان دشمنان است، لذا مردم و مسئولان و خبرنگاران کمک کنند که آیین عبادی سیاسی نمازجمعه باشکوه برگزار شود.

محی الدینی همچنین بر انتشار و انعکاس اخبار نمازجمعه و نشر انتقادات سازنده در نمازجمعه توسط اصحاب رسانه تاکید کرد.

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست نیز رئیس ستاد نمازجمعه شهرستان گزارشی از عملکرد و برنامه یکساله نماز جمعه شهرستان بیان کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..