فیلم کوتاه ‘کوک’ در جشنواره یزد

no-thumbs

فیلم کوتاه 'کوک' ساخته یلدا عدلی ، تهیه شده در انجمن سینمای جوانان استان اردبیل به بخش مسابقه جشنواره فیلم سه دقیقه' با ورزش' راه یافت .

به گزارش یزدی نیوزمیردولت موسوی مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل گفت : فیلم سه دقیقه ای کوک بعنوان پایان نامه دوره فیلمسازی توسط یلدا عدلی ساخته شده و پیش از این در جشنواره فیلم شهر بهشت ، شهر فرهنگ استان اردبیل به نمایش در آمده است.
وی با اعلام اینکه فیلم سازان این مرکز توانایی تولید در تمامی ژانرها را دارند ادامه داد: این فیلم در مورد پیرمردی افسرده است که با کوک کردن چندین ساعت کنار قرص های خود منتظر رسیدن وقت خوردن داروهای خود است تا اینکه افتادن توپ بچه های همسایه داخل حیاط خانه وی ، او را از ساعت ها غافل کرده ، مشغول بازی با توپ و ورزش می شود .
مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل حمایت از فیلم اولی ها را جزو وظایف انجمن سینمای جوانان برشمرد و افزود: زمینه و بستر مناسبی برای نوجوانان و جوانان استان برای یادگیری مهارتهای شغلی با شرکت در آموزش دوره های مشاغل سینمایی این مرکز فراهم شده است و بهره مندی رایگان از امکانات و تجهیزات برای ساخت فیلم حق تمامی جوانان استان و ایران است.

بخش نظردهی بسته شده است..